XCRUISER 430 ANDROID/LINUX FOR SALE......

FARRUKH
Moderator
Moderator
Has thanked: 331 times
Been thanked: 1114 times

Re: XCRUISER 430 ANDROID/LINUX FOR SALE......

Post by FARRUKH »

brohers jab ap logo ne cheez leni nhi to os post per ap rply na kiya karain. flop hua ya kamyab sab janty hain. ap log jo sell kr rha hota hay oski post ko b kharab krty hain. is post pe kahin nhi likha k ap log is model k baray mai apna experience share karain. so only those rply who want to buy it. Thanks.
Mediastar MS-Diamond X2 Full 4K
TCL 40" UHD Smart LED Tv
Shabbir 8ft A Quality Motorized
Covering 3.1E to 122E
My Motorized Dish
Hotbird Scan Result
Badrsat Scan Result
Kontinent Scan Result
hamid007
Registered Member
Registered Member
Been thanked: 2 times

Post by hamid007 »

FARRUKH wrote:brohers jab ap logo ne cheez leni nhi to os post per ap rply na kiya karain. flop hua ya kamyab sab janty hain. ap log jo sell kr rha hota hay oski post ko b kharab krty hain. is post pe kahin nhi likha k ap log is model k baray mai apna experience share karain. so only those rply who want to buy it. Thanks.
i agree with u Farukh Bani Free me Mashwra dene walle Boht he
MIND HACKER
&
LINUX MASTER
Choudhrys
Registered Member
Registered Member
Been thanked: 1 time

Post by Choudhrys »

hamid007 wrote:
FARRUKH wrote:brohers jab ap logo ne cheez leni nhi to os post per ap rply na kiya karain. flop hua ya kamyab sab janty hain. ap log jo sell kr rha hota hay oski post ko b kharab krty hain. is post pe kahin nhi likha k ap log is model k baray mai apna experience share karain. so only those rply who want to buy it. Thanks.
apna b apna louchh lazmi talna tha...bat kr di farkh ny tu thk ki.hy. smjh au gi sub ko.ap ny azmi iski nishan dehi krni.ti
hanif
Registered Member
Registered Member
Has thanked: 9 times
Been thanked: 44 times

Post by hanif »

Choudhrys wrote:
hamid007 wrote:
apna b apna louchh lazmi talna tha...bat kr di farkh ny tu thk ki.hy. smjh au gi sub ko.ap ny azmi iski nishan dehi krni.ti
Choudhrys wrote:
hamid007 wrote:
farrukh bhai ye jo log reciever mn keray nakal rhe hn on sb ne mjko pm kr k reciever leni ki khahish ki thi jb rate pr mamla ty ni hua tu ab ye log dil ki bharaas nikal rhe hn mien xcruiser k 5 model use kr chuka hon linux ka koi aisa model ni aya jo arrival pr complete ho for example 420 avant mien powervu option baki reciever k tkrebn 8'' 9 month baad aya tha jis wqt 420avant mien pwervu option ni aya tha kia 420avant flop ho gia tha ..mere pas xcruiser k ye model hn
xdsr..250 pvr
xdsr...380 plus
xdsr...420 avant
xdsr...2600 avant
xdsr..430 android/linux
380plus jb 2012 mien lia tha tu dish tv dongle k zriey chal rha tha lekin 380 plus mien 6 month baad ek plugin aye thi jis ki pr dish tv complete hua tha
ap log 420 avant jo k apki nazr mien kamyab model h ap is k start se sofware discription read krien k kis tra complete hote hote is jga poncha h
visit my youtube channel for usefull dish tips
https://youtu.be/MRR5bEqAccw
Choudhrys
Registered Member
Registered Member
Been thanked: 1 time

Post by Choudhrys »

You are absultly right...apki cheez min keraa kisi ny nhi nikala jnab..overall eak disction dy rhy..jahan tak 430 ki bat hy. Yes flop model hy.khud compny waly keh rhy. Min apka leta tu b mera jwab hota k yes flop hy.q k jub apko pm key thy tu maloom.nhi tha bhad min pta chli hakekat..second apko meri kea offer thi. 12000...aur ye koi one month pehly ki bat hy. Ab iski dubai min price kea hy pakistani rate min 10600 with 2 remote one wifi tenda...batt krny sy pehly socha krin..
hanif
Registered Member
Registered Member

Post by hanif »

Choudhrys wrote:You are absultly right...apki cheez min keraa kisi ny nhi nikala jnab..overall eak disction dy rhy..jahan tak 430 ki bat hy. Yes flop model hy.khud compny waly keh rhy. Min apka leta tu b mera jwab hota k yes flop hy.q k jub apko pm key thy tu maloom.nhi tha bhad min pta chli hakekat..second apko meri kea offer thi. 12000...aur ye koi one month pehly ki bat hy. Ab iski dubai min price kea hy pakistani rate min 10600 with 2 remote one wifi tenda...batt krny sy pehly socha krin..
new stock dubai poncha hi ni abhi tk phir apne rate kahan se poch lia ?
mera xcruiser waloun se bahut pehle se rabta hussain ka contact nmbr bhi tu mn ne apko dea tha
baat krne se pehle ap soch lia krien
hanif
Registered Member
Registered Member

Post by hanif »

sold out 12500 mien
lock this topic admin