Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

hingorjo
Registered Member
Registered Member
Posts: 234
Joined: 10 Jan 2015, 1:00 pm
Has thanked: 39 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

#1



Post by hingorjo » 08 Nov 2019, 12:32 am

Friends T3000 mai dvb to sat on krny pr bho channels open nahi ho rahy plz koi help kr do kaisy open hngy channels

ali64
Registered Member
Registered Member
Posts: 387
Joined: 04 Sep 2013, 9:53 am
Location: Karachi
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

#2



Post by ali64 » 08 Nov 2019, 9:35 am

hingorjo wrote:
08 Nov 2019, 12:32 am
Friends T3000 mai dvb to sat on krny pr bho channels open nahi ho rahy plz koi help kr do kaisy open hngy channels
Ya option kahan hota hy reciver main ?

hingorjo
Registered Member
Registered Member
Posts: 234
Joined: 10 Jan 2015, 1:00 pm
Has thanked: 39 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

#3



Post by hingorjo » 08 Nov 2019, 10:18 am

ali64 wrote:
08 Nov 2019, 9:35 am
hingorjo wrote:
08 Nov 2019, 12:32 am
Friends T3000 mai dvb to sat on krny pr bho channels open nahi ho rahy plz koi help kr do kaisy open hngy channels
Ya option kahan hota hy reciver main ?
STB - Settings - Other setting ...mai .....kuch channels ki sirf audio aa rahi hy video pr black screen hy

ali64
Registered Member
Registered Member
Posts: 387
Joined: 04 Sep 2013, 9:53 am
Location: Karachi
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

#4



Post by ali64 » 08 Nov 2019, 10:26 am

kia pehly dish set karni parti hy ?

hingorjo
Registered Member
Registered Member
Posts: 234
Joined: 10 Jan 2015, 1:00 pm
Has thanked: 39 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: Tiger T3000 Dvb to Sat (without dish)

#5



Post by hingorjo » 08 Nov 2019, 10:42 am

ali64 wrote:
08 Nov 2019, 10:26 am
kia pehly dish set karni parti hy ?
Nahi agr kahen se channels data backup mil jaye to wo krky dkh skty ,

Post Reply Previous topicNext topic