Golden Advanced Search
Last visit was: less than a minute ago It is currently 27 Feb 2017, 4:34 am
       

All times are UTC + 5 hours




 [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 02 Jan 2017, 11:58 pm •  Post # 1
Offline
ACTIVE MEMBER
ACTIVE MEMBER
User avatar

Joined: 02 Feb 2015, 3:57 pm
Posts: 373
Has thanked: 749 times
Been thanked: 569 times
سینہ بہ سینہ (آف دا ریکارڈ) پارٹ 53
Ali imran junior Bol news
دوستو، پروگرام تو یہ تھا کہ کراچی میں چھٹیاں گزارنے کے بعد لاہور واپسی پر سینہ بہ سینہ لکھوں گا لیکن فیس بک کے ان باکس میں لوگوں کی بے پناہ فرمائش اور درجنوں فون کالز نے مجبور کردیا کہ فوری طور پر سینہ بہ سینہ لکھا جائے۔۔ وہ کہتے ہیں ناں کہ قدر کھو دیتا ہے روز روز کا آنا جانا۔۔ اسی لئے کوشش کرتا ہوں کہ اس مقبول سلسلے میں میں ایک معقول گیپ رکھا جائے، جب کسی چیز کی چاہت ہوگی اور اس کا انتظار ہوگا تو پھر اسے پڑھنے میں بھی مزہ آئے گا۔۔ بچپن میں اشتیاق احمد اور مظہر کلیم کے ناولز کا جس بے چینی سے انتظار رہتا تھا وہ آج تک بھول نہیں سکتا۔۔ بزرگ فرماتے ہیں کہ وہ ابن صفی کے نئے ناولز کا بڑی شدت سے انتظار کرتے تھے۔۔ اب میری ان باتوں کا قطعی یہ مقصد نہ لیجئے گا کہ میں ان کے پائے کا کوئی لکھاری بن گیا یا ایسا کوئی تاثر دینے کی کوشش کررہا ہوں۔۔۔ میں نے یہ باتیں صرف مثالوں کے لئے کی تھیں۔۔۔ خیر باتیں زیادہ ہوگئیں۔۔۔ اب کرتے ہیں کام کام کی بات۔۔۔
کراچی میں آمد ہوئی ہے۔۔۔ کچھ نجی مصروفیات تھیں اور کچھ غیرنصابی ایک دو میٹنگز ۔۔ وہ سلسلے جاری ہیں۔۔۔ اس دوران پپو سے ان کے ڈیرے (کھوکے ) پر بھی روز بیٹھکیں جاری ہیں۔۔ پپو کی مخبریوں کی زنبیل لبالب بھری ہوئی تھی۔۔۔ جس چینل کی بات کرو۔۔ اس کی مخبری اندر سے نکال کر پیش کردیتے ۔۔۔ سما۔۔ اے آر وائی۔۔ کیپٹل۔۔۔ دنیا ۔۔۔ وڈا چینل۔۔۔ آج ٹی وی۔۔ نیوزون۔۔۔ نائنٹی ٹو۔۔ ٹوئنٹی فور۔۔۔ غرض وہ کون سا چھوٹا یا بڑا چینل ہے جس کے متعلق پپو کے پاس خبر نہ ہو۔۔ ہر خبر پر دعوی کہ ہمت ہے تو چیلنج کرلو۔۔۔ اب پپو کو ہم کیوں چیلنج کریں وہ تو ہماری سورس ہے ۔۔ جس سے ہمارا سینہ بہ سینہ ہٹ کیا بلکہ سپرہٹ ہوگیا ہے۔۔۔ ملک کا کون سا چینل ہے جہاں پپو کی شہرت نہیں۔۔ میڈیا ورکرز کی اکثریت پپو کے نام اور اس کے کام سے اچھی طرح واقف ہوچکی ہے۔۔ خیر یہ پپو نامہ نہیں سینہ بہ سینہ ہے۔۔ اس لئے اس بار بھی کچھ نئی مخبریاں آپ کیلئے حاضر ہیں۔۔۔ یہ تمام مخبریاں پپو کی ہیں۔۔۔ اس لئے بار بار ان کا نام نہیں لوں گا۔۔۔ اب اگلے پیراگراف سے پپو کی مخبریاں پپو کی زبانی حاضر ہیں۔۔۔ اس میں اگر میری کوئی بات ہوگی یا تبصرہ ہوگا تو وہ (بریکٹ) میں لکھوں گا۔۔۔۔
سما کو لگا ہے زوردار جھٹکا۔۔ ان کی سماچار کی پوری ٹیم بول منتقل ہوگئی ہے۔۔۔ جہاں سے وہ اب پروگرام کرینگے۔۔
وڈے چینل کا مقبول پروگرام بی این این تو آپ کے ذہن میں ہوگا۔۔۔ یہ وہی ٹیم کرتی تھی جو اس سے پہلے آج نیوز پر فورمین شو کرتی تھی۔۔۔ یہ ٹیم بھی بول چلی گئی ہے۔۔ اور جلد بول پر نظر آئے گی۔۔۔
شفاعت بھی انہی کی ٹیم کا حصہ تھا۔۔ اختلافات کے بعد وہ وڈا چینل چھوڑ کر 24 چلا گیا۔۔ جہاں سے پروگرام شروع کیا لیکن وہ چل نہ سکا۔۔ جس کے بعد انہوں نے نیٹ پر پیروڈیاں شروع کردیں۔۔ سوشل میڈیا سے شہرت ملنے لگی تو لاہور کے ایک ریسٹورینٹ میں پندرہ سو روپے ٹکٹ لگا کر اپنی آواز بیچنا شروع کردی۔۔۔ ٹکٹ لینےکے بعد آپ ان کے ساتھ ایک کپ چائے پیئیں اور جس کی بولیں گی وہ اس شخصیت کی پیروڈی کرکے دکھائیں گے۔۔۔ یہ سلسلہ زیادہ دن نہیں چلا۔۔ وڈے چینل کے پروگرام خبرناک میں کچھ دن نظر آئے۔۔۔ اب پچھلے دنوں بول میں دیکھے گئے ہیں۔۔۔۔
سگریٹ فروش کے لال چینل کا ہٹ پروگرام خبردار کا آرو گریننڈ یعنی اداکارہ ماجد آغا نے بھی اس پروگرام کو چھوڑ دیا ہے۔۔۔ حالانکہ اس سے پہلے انہیں کوئی جانتا نہیں تھا۔۔۔ ملتان اسٹیج سے اداکاری شروع کی۔۔ پھر لاہور تھیٹر پر روزگار کا سلسلہ شروع کیا۔۔ چھوٹے موٹے کردار ملتے تھے دیہاڑی لگ جاتی تھی۔۔ خبردار نے انہین شہرت بخشی ۔۔۔ اور اب وہ اس شہرت کو کیش کرانے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔۔۔ بہت جلد انہیں بھی آپ ایک اور چینل پر دیکھ سکیں گے۔۔۔(پپو نے بار بار پوچھنے پر بھی اس چینل کا نام نہیں بتایا)۔۔۔
پپو کے مطابق ان دنوں ایکسپریس ۔۔ جیو ۔۔۔ سما ۔۔ کے بھانڈوں والے ایک گھنٹے کے شوز میں ایک دوسرے کے بھانڈ توڑنے کی جنگ چھڑی ہوئی ہے۔۔۔ جس کو موقع ملتا ہے وہ دوسرے کو ٹینشن دینے کیلئے اس کا بھانڈ توڑ لیتا ہے۔۔۔ اس جنگ میں ریٹنگ کی فکر اپنی جگہ لیکن بھانڈوں کے ریٹ بڑھتے جارہے ہیں۔۔۔ اور ان کی پانچوں انگلیاں گھی میں اور سر کڑاہی میں ہے۔۔
اب بات کرتے ہیں ۔۔۔ پپو کی اس مخبری کی جو آج تک سوشل میڈیا پر روپ بدل بدل کر ڈسکس ہورہی ہے۔۔ پپو نے دعوی کیا تھا کہ شاہزیب خانزادہ اور فہیم صدیقی نے استعفی دے دیا۔۔۔ جس پر بری لے دے ہوئی۔۔۔ سب نے پپو کا مذاق اڑایا۔۔۔ لیکن پپو کا اب بھی یہی دعوی ہے کہ اس کی مخبری درست ہے۔۔۔ پیر کی رات وہ وڈے چینل پر پروگرام بھی کررہا تھا جس پر پپو کا کہنا ہے کہ پروگرام کررہا ہے تو کیا ہوا؟ کیا استعفا دینے کے بعد لوگ نوٹس پیریڈ پورا نہیں کرتے؟ کیا استعفے کے بعد مذاکرات کے بعد رک نہیں سکتے

_________________
:salam:
-=I LOVE Golden FORUM=
-=Sami Ullah From Chitral KPK=-


Top
 Profile Send private message  
 
 [ 1 post ] 

All times are UTC + 5 hours


Who Is Online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 1 guest


   Similar Topics   Author   Replies   Views   Last Post 
There are no new unread posts for this topic. good news must read

in SPORTS

-=MaNzOoR=-

3

22

22 Feb 2014, 10:05 pm

khan.noman33 View the latest post

There are no new unread posts for this topic. DAWN News ne MALALA ki ASLIYAT Bata Di, READ THIS

in TALK-SHAWK

anmool

1

24

11 Oct 2013, 9:16 am

zubair8xm View the latest post

There are no new unread posts for this topic. Attachment(s) My Current Setup Part-4

[ Go to page: 1, 2, 3, 4, 5 ]

in SAT DISH ALIGNMENT

waqas1110

44

142

12 Jan 2016, 7:53 pm

waqas1110 View the latest post

There are no new unread posts for this topic. Attachment(s) My Current Setup Part-3

[ Go to page: 1, 2 ]

in SAT DISH ALIGNMENT

waqas1110

13

95

11 Jan 2016, 4:17 pm

waqas1110 View the latest post

There are no new unread posts for this topic. Attachment(s) My Current Setup Part-2

[ Go to page: 1, 2, 3, 4, 5 ]

in SAT DISH ALIGNMENT

waqas1110

42

157

11 Jan 2016, 4:21 pm

waqas1110 View the latest post


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Valid XHTML 1.0 Transitional
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO